„Derma“ d.d. i Korporativna načela poslovanja, temelj su kulture naše tvrtke koja postoji i razvija se već 77 godina. Izgradili smo poslovanje na temeljnom načelu da za dugoročan uspjeh naših dioničara moramo raditi u skladu sa svim važećim pravnim propisima i osigurati održivost svih naših aktivnosti pri čemu trebamo stvoriti i stvaramo značajnu društvenu vrijednost. U „Dermi“ to nazivamo stvaranjem zajedničke vrijednosti.
Iako su „Derma“ i Korporativna načela poslovanja kao cjeloviti dokument prvi put objavljena 2015. godine, većina ih je već pojedinačno bila uspostavljena godinama prije. Načela poslovanja čvrsto su uspostavljena, te se nastavljaju razvijati i prilagođavati promjenjivom svjetskom tržištu.
Ova se najnovija inačica Korporativnih načela razlikuje od prethodne dvije, u tome što je deset načela poslovanja izravno povezano s detaljnijim internetskim pregledom principa i standarda. To je omogućilo sažeti osnovni prikaz svakoga načela, a detaljnije provedbene mjere vezane za svako od njih dostupne su putem interneta. Također, u skladu sa procedurom upravljanja rizicima i nadalje se implementira i mapa načela i procjena rizika.
Vjerujemo u važnost kulture poštivanja državnih i lokalnih zakona, koji su potpuno ugrađeni u naše poslovanje. Korporativna načela poslovanja i prateći dokumenti odražavaju tu obvezu i time čuvaju povjerenje naših potrošača i drugih sudionika u očuvanju „Derma“ brenda. Naša interna pravila ne samo da zahtijevaju strogo poštivanje zakona, nego reguliraju naše aktivnosti čak i u slučajevima kada je zakon fleksibilniji ili kada uopće ne postoji primjenjivi zakon, te se vodimo pravilima dobre proizvođačke prakse. Poštivanje propisa u „Dermi“ nadilazi puko zadovoljavanja forme. To zahtijeva postojana načela koja se primjenjuju u svim aspektima tvrtke, pružajući jasne smjernice našim zaposlenicima. Predsjednik Uprave i direktor, te Viši menadžment „Derme“ ustraje u tome su da se cijela tvrtka rukovodi ovim načelima, te očekujemo da ih se pridržavaju svi naši zaposlenici. Također se zalažemo i za stalni napredak, ali smo i otvoreni za vanjsku suradnju u vezi bilo kojeg aspekta Korporativnih načela poslovanja:
- Potrošači: prehrana, zdravlje i zdrav život, jamstvo kvalitete i sigurnost proizvoda, komunikacija s potrošačima
- Naši zaposlenici: rukovodstvo i osobna odgovornost, sigurnost i zdravlje na radu
- Dobavljači i kupci: odnosi s dobavljačima i kupcima, prehrambena industrija i njihova razvoj
- Ljudska prava i radni standardi: ljudska prava u našem poslovanju
- Okoliš: zaštita okoliša i održivi razvoj, voda, energija
Dakle, „Derma“ d.d. u svojim poslovnim procesima kontinuirano primjenjuje i permanentno poboljšava ovih 10 načela poslovanja vezano za sigurnost hrane i kulturu sigurnosti hrane, kvalitetu proizvoda, legalnost, autentičnost i održivost, zaštitu okoliša, uz naglasak na naše zaposlenike, dobavljače, kupce i potrošače.